Stepa
Menu
Menu
Stepa
Menu
Menu

Asistent/ka obchodní ředitelky

Co u nás budete dělat:

  • Budete pravá ruka obchodní ředitelky, partner na sdílení myšlenek, nápadů a diskusi o tom, jak firmu zlepšit
  • Komunikace se zákazníky, řešení objednávek, tvorba ceníků, řešení zakázek s výrobou
  • V rámci spolupráce s obchodní ředitelkou a obchodníkem pro zahraničí spolupráce na strategii pro zahraniční trhy a VIP zákazníky
  • Návrhy na zlepšení procesů, zrychlení a zefektivnění práce
  • Vymýšlet novinky na trhu s našimi produkty

 

Co byste měl mít a umět:

  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Excel, MS Teams, Planner)
  • Chuť se vzdělávat, inovovat procesy a chodit s nápady
  • Komunikativní znalost angličtiny (němčiny)
  • Ochota cestovat na zahraniční cesty, konference, veletrhy a školení (i přes noc)
  • Obchodní myšlení
  • Samostatnost - práce nebude vždy jen o plnění zadaných úkolů, ale o vymýšlení nových věcí, analýze trhů, brainstormingu
  • Zájem o marketing výhodou
  • Ochota vzdělávat se, měnit zajeté koleje a tvořit cestu ke hvězdám
  • Pozitivní přístup k práci
  • Motivace posunout firmu o kus dál

 

Na co se můžete těšit:

  • Prostředí české rodinné firmy 
  • Dobře vás zaškolíme.  Projdete si celým procesem, abyste pochopili, jak to u nás funguje.
  • Na asistentskou pozici nadprůměrné ohodnocení
  • Velkou míru svobody, ale zároveň hodně zodpovědnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • Podpora vzdělávání a rozvoje
  • Otevřená mysl ve firmě a možnost realizovat své nápady
  • Nástup možný ihned
  • Nenechte se ošálit fotkou, pozice je vhodná i pro muže

Líbí se Vám pracovní nabídka?

Zavolejte nám na číslo:
nebo nám zašlete životopis:
Jednoduše poslat životopis
Eva Chaloupková
personalistka
cartcross