Baví Vás komunikace se zákazníky a máte technické myšlení?
Tak je právě tato nabídka možná pro vás.
Co u nás budete dělat:
- Příjem objednávek a jejich přesné zadávání do systému
- Komunikace se zákazníky ohledně technických parametrů zakázek
- Komunikace s obchodním oddělením, výrobou i expedicí
- Práce v modulech programu Helios
- Řešení nových situací při zakázkách se zákazníky
- Tvorba zaváděcích karet
- Příprava nabídek na základě informací od kalkulanta
- Zjišťování informací pro zákazníky ohledně inventury materiálu
- Účast na schůzkách s výrobním úsekem a aktivní nápady na nové technologie či možnosti zpracování na základě požadavků od zákazníků
- Administrativní práce spojená s pozicí (reporty, statistiky, ceníky, štítky)
Co musíte mít a umět:
- Spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu a zodpovědný přístup
- Systematický přístup k práci
- Komunikační a organizační dovednosti, obchodní korespondence
- Znalost práce na PC a kancelářského a komunikačního software (MS Office, Excel)
- SŠ vzdělání s maturitou
- Technické myšlení (neměly by vás vyděsit řezné plány, počty atd.)
- Praxe na podobné pozici výhodou
- Schopnost učit se novým věcem, vzdělávat se
- Angličtina (B1+) - nebát se komunikovat se zákazníkem
- Časová flexibilita
Na co se můžete těšit:
- Stabilní pozice v expandující rodinné společnosti s dlouholetou tradicí
- Možnost ovlivnit další směřování firmy
- Práci v příjemném kolektivu
- Rozmanitá práce
- Po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Zaškolení na pracovní pozici a možnost dalšího vzdělávání
- Firemní benefity
Zaujala Vás naše nabídka nebo máte další dotazy?
Ozvěte se nebo se k nám zastavte a my Vám rádi na vše odpovíme.
Těšíme se na Vás!
Líbí se Vám pracovní nabídka?
Zavolejte nám na číslo:
nebo nám zašlete životopis:

Martina Jansová
personalistka