Stepa
Menu
Menu
Stepa
Menu
Menu

Historie firmy

Kotoučky dodáváme již 30 let

Stepa s.r.o. vznikla v roce 1992, kdy zahájila výrobu v pronajatých prostorách s osmi zaměstnanci. Původním výrobním programem byla převážně výroba kotoučků z papíru do registračních pokladen, faxů a různých měřicích přístrojů.

Rekonstrukce maloobchodu

2021

25. výročí založení firmy

V roce 2017 slaví STEPA s.r.o. výročí 25 let od založení firmy. Při této příležitosti bychom rádi poděkovali všem svým zákazníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům a těšíme se na úspěšnou spolupráci v příštích letech.
2017

Výstavba nové haly

V březnu 2013 byla dokončena další etapa plánované výstavby. Přistavěním nové haly jsme rozšířili výrobní a skladovací prostory o dalších 1600 m2. Současně s tím byly pořízeny i dva nové stroje pro zpracování tenkých papírů s pracovní šíří 2,5 m.
2013

Zprovoznění fotovoltaických elektráren

V lednu 2013 došlo ke zprovoznění fotovoltaických elektráren (FVE) na střeše budovy. Vyrobená elektřina slouží pro vlastní spotřebu firmy Stepa. O snížení výrobních a provozních nákladů se nyní starají tři FVE o celkovém maximálním výkonu 90 kWh.
2013

20. výročí založení firmy

V roce 2012 slaví STEPA s.r.o. výročí 20 let od založení firmy. Při této příležitosti bychom rádi poděkovali všem svým zákazníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům a těšíme se na úspěšnou spolupráci v příštích letech.
2012

Modernizace informačního systému

V roce 2011 STEPA s.r.o. dokončila komplexní modernizaci svého informačního systému (IS) v rámci programu Evropského fondu pro regionální rozvoj - ICT v podnicích OPPI. Modernizace IS nově umožnila efektivnější řízení a zpřehlednění výrobních procesů, řízení skladů pomocí čárových kódů, zavedení a provozování e-shopu.
2011

Rozšíření certifikace dle normy ISO 9001

S rozhodnutím vstoupit na evropský trh s novým výrobkem - RTS roličkami do digitálních tachografů - jsme byli postaveni před závazky vyplývající ze zákonných ustanovení Evropské unie. Naším cílem bylo získání certifikátu pro výrobu roliček do digitálních tachografů značky SIEMENS, ACTIA a STONERIDGE. Certifikační audit byl proveden na základě splnění požadavků KBA, zákonné legislativy ES a normy ISO 9001 v dubnu 2007 společností Bureau Veritas Certification. K dalšímu rozšíření pak došlo v srpnu 2009, kdy jsme získali typové schválení pro digitální tachografické přístroje značky EFKON AG.
2009

Výstavba nové haly

V březnu 2007 byla dokončena přístavba nové haly, čímž jsme rozšířili výrobní a skladovací prostory o 1800 m2 (tj. o 100% jejich původní kapacity). Zvýšení kapacity výrobních prostorů nám umožnilo i pořízení nových strojů, které se odráží v rozšířené nabídce služeb.
2007

Výročí 15 let založení firmy

Letošním rokem naše firma působí na trhu již 15 let (1992-2007). To je dobrým důvodem, abychom se opět ohlédli zpět a poděkovali všem svým zákazníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům za vzájemnou spolupráci.
2007

Certifikace dle normy ISO 9001

Hlavním cílem naší firmy byla vždy přesná a kvalitně odvedená práce v co nejkratších možných termínech, aby na jejím konci stál spokojený zákazník. Z toho důvodu jsme se rozhodli pro zavedení systému řízení jakosti dle normy ISO 9001. Certifikační audit byl proveden v dubnu 2005 společností BVQI, která je součástí skupiny Bureau Veritas. Nyní si klademe za úkol další rozvíjení a zdokonalování zavedeného systému pro zvyšování důvěry a spokojenosti zákazníka.
2005

Výročí 10 let založení firmy

Je tomu již 10 let, kdy naše firma zahájila výrobu papírových kotoučků do registračních pokladen a kalkulátorů. U této příležitosti bychom chtěli poděkovat všem našim zákazníkům za přízeň, kterou nám po 10 let věnovali a věříme, že s námi zůstanete i v letech příštích.
2002

Přestěhování prodejen

K další významné změně ve vývoji maloobchodních prodejen došlo v březnu roku 2001. V této době firma přestěhovala obě stávající prodejny do většího objektu situovaného na náměstí J.M.Marků. Veškeré služby i sortiment je tak dnes nabízen pod jednou střechou v samoobslužné prodejně nesoucí jméno Stepa Centrum.
2001

Převedení prodejny Stepa Dekor

V červnu roku 1999 byla činnost prodejny Stepa Dekor ukončena a její služby byly převedeny na prodejnu Stepa Centrum.
1999

Výstavba nového výrobního areálu

Dalšímu rozšíření firmy bránily malé výrobní a skladovací prostory, náročná doprava výrobků a malé prostory pro expedici. Vedení firmy proto vypracovalo studii na výstavbu nového výrobního areálu. Výstavba byla zahájena v roce 1997 a ukončena v dubnu roku 1998 přestěhováním výrobní technologie.
1998

Otevření prodejen v Lanškrouně

V polovině roku 1997 otevřela Stepa s.r.o. v postranních uličkách lanškrounského náměstí tři maloobchodní prodejny. První z nich Stepa Dekor byla zaměřena na služby v oblasti dekorativního balení dárků a na prodej s tím spojených potřeb. V druhé prodejně Stepa Centrum firma nabízela služby kopírování, potisk drobných předmětů (trička, hrníčky, puzzle), laminování, vazby dokumentů apod. Třetí prodejna Stepa Papír byla orientována na prodej běžného papírenského zboží a kancelářských i školních potřeb.
1997

Přestěhování firmy do nového areálu

S postupným rozšiřováním výroby, nákupem další technologie a zvyšováním počtu zaměstnanců došlo v roce 1994 k přestěhování firmy do areálu závodu firmy TESLA. Výrobní plocha 360m2 tak umožnila několikanásobně zvýšit produkci firmy.
1994

Vznik Stepa s.r.o.

Stepa vznikla v roce 1992, kdy zahájila výrobu v pronajatých prostorách s osmi zaměstnanci. Původním výrobním programem byla převážně výroba kotoučků z papíru do registračních pokladen, faxů a různých měřicích přístrojů.
1992
cart